بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ
" Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang"

Friday, October 15, 2010

KERUMITAN, MASALAH, GANGGUAN DALAM KEHIDUPAN SEHARIAN

Assallamualaikum w.h.k.
Kehidupan di dunia ini bukan senantiasa indah. Ada kalanya bergeloran dengan cubaan. Bekerja bertahun-tahun namun tidak pernah mendapat perhatian. Malah dizalimi, dinafikan hak malah difitnah. Ada isteri dan keluarga, pergi meninggalkan diri kita. Walaupun kita telah menyediakan kediaman yang sesuai. Saudara mara menjauhkan diri. Rezeki kerap terhalang.

Ada yang menyayangi diri kita sepenuh hati, terhalang oleh keluarga. Malah dianiaya dengan perbuatan-perbuatan yang sukar kita fikirkan dengan akal. Malah sanggup bersekongkol dengan perkara yang murtad dan syirik hanya kerana mahu membalas dendam sedangkan dia sendiri bercerita tentang Qada dan Qadar Allah.
Semua ini adalah fenomena biasa di dalam hidup. Tiada syurga dan neraka jika semua orang terlalu baik. Tetapi tugas kita sebagai manusia, jika terasa sakit carilah ubatnya. Carilah penawarnya. Usah biarkan hidup merana.

Pak Engku salah seorang pengamal perubatan Islam sudi berkongsi pengetahuan dan ilmu yang dimiliki demi kesejahteraan bersama. Mungkin ada serasi dengannya. Mungkin ada jodoh untuk anda disembuhkan dengannya. Allah sahaja yang mengetahui urusannya. Maka tidak salah untuk kita mencuba dan bertawakal.

Selain dari itu, Pak Engku juga menawarkan pengubatan cara Islam untuk masalah-masalah perniagaan,kerjaya, saka, sihir dan jin serta masalah-masalah berkaitan. Anda boleh terus menghubungi Pak Engku atau jika keberatan email kepada web master- pakengkupengasih@gmail.com.  Maklumat  anda akan dirahsia. Insyaallah.Tugas kitaberusaha. Selebihnya Allah SWT akan menbantu. Yakini akan kekuasaanNya.

HUBUNGI PAK ENGKU DAN CERITAKAN MASALAH ANDA.
INSYAALLAH PAK ENGKU AKAN MEMBANTU SEBAIK MUNGKIN