بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ
" Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang"

Tuesday, September 28, 2010

Rawatan Alternatif Secara Jarak Jauh

Kehidupan ini penuh dugaan dan cabaran. Bukan semua mampu kita atasi secara lahiriah mahupun secara saintifik. Di sini perlunya rawatan alternatif Islam yang diamalkan oleh individu dan ternyata berkesan.
Barangkali anda mempunyai masalah percintaan yang terhalang, suami atau isteri tidak sefahaman, anak-anak degil atau keras kepala dan seribu satu macam persoalan lagi. Mengapa tidak mencuba rawatan tradisional dengan Pak Engku.
Syukur alhamdulillah setakat ini ramai yang mencuba telah kembali mendapat kebahagiaan semual. Suami yang dingin atau isteri yang sentiasa menjauhkan diri kini kembali bersatu dalam ikatan yang tambah intim. Bukan sesuatu yang mustahil jika kita memahami bahawa Allah sentiasa menunaikan kehendak hambaNya. 

Perakuan beberapa individu yang dicatat dari beberapa forum:
Mohamad

Benar,minyak pengasih pak engku cukup ampuh..dengan minyak pak engku impian saya termakbul..ramai orang tidak jemu2 melihat wajah saya...begitu juga org pernah membenci saya..kembali datang menagih kasih sayang saya...rezeki semakin murah....Alhamdulillah...
salam sejahtera semua sahabat,
saya tabik spring dan respect habis dgn minyak pengaseh pak engku alhajj, memang ampuh memang mustajab berkesan, saya ada masalah rumahtangga yg boleh dikatakan retak menanti belah, dgn usaha dan tawakal pada allah swt, saya hubungi pak engku ditalian 013-2749480 dan ceritakan masalah saya dengan kuasa allah swt, dan iktiar minyak 7 puteri menyelamatkan hubungan saya dan suami dari dirampas orang, terima kaseh pak engku- Salina Rahman

MINYAK PENGASEH CENUAI 7 PUTERI TERBAIK


Asalamualaikum salam sejahtera kepada semua yang ada disini, saya hajah zaiton ingin mengucapkan ribuan banyak terima kaseh kepada pak engku alhajj, terima kaseh sekali lagi diucapkan kerana minyak pengaseh cenuai 7 puteri menyelamatkan rumahtangga saya dan suami saya, terima kaseh


ikhlas dari
hjh.zaiton ahmad
brunei

KEPADA SEMUA KAUM WANITA DAN LELAKI YANG MENCARI NOMBOR TELEPHONE BIMBIT PAK ENGKU IALAH CELCOM 013 - 2749480 SILA HUBUNGI PAK ENGKU, TERIMA KASIH WASALAM


PUTRA MOHAMED
ASALAMUALAIKUM SEMUA SAHABAT, JIKA ANDA TERCARI CARI MINYAK PENGASIH PENUNDUK PEMANIS PELARIS NIAGA DAN DIRI SEMUA ORANG KASIH PADA KITA SEMUA ORANG DENGAR KATA KITA WAJAH KITA NAMPAK TAMPAN KACAK UNTUK LELAKI, CANTIK MANIS ANGGUN MENAWAN TERPIKAT UNTUK WANITA, NAH SILA HUBUNGI ORANG NIE PAK ENGKU ALHAJ MEMANG POWER MINYAK DIA, SAYA SENDIRI PUN DAH GUNAKAN MEMANG BERKESAN-Roslan Mohamad


PAK ENGKU ALHAJ - 013-2749480